"אמונת חכמים מול פייק ניוז" \\ בצלאל קאהן

    מהדורת הבוקר 3 Comment on "אמונת חכמים מול פייק ניוז" \\ בצלאל קאהן

    "יש כמה חכמים להרע, שיודעים טוב יותר מגדולי ישראל מה טוב ומה לא טוב. זו לא הפצת רעל נגד החיסון אלא נגד גדולי ישראל" \\ בצלאל קאהן בפתח התכנית "מהדורת הבוקר" על פטירת יהודי יקר שלא התחסן לקורונה

    21:56
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on אזהרה למשקיעים בבסדנו: רשות ניירות ערך בהודעה חריגה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בבית החולים שערי צדק בירושלים, נפטר אמש יהודי יקר, הרב אליהו סאלם זכרונו לברכה, לאחר שנדבק בקורונה. הרב סאלם לא היה מגדולי ישראל, גם לא רב קהילה או ראש ישיבה – הוא היה מהעובדים המסורים של ישיבת מיר ברכפלד במודיעין עילית. הוא עשה את מלאכתו כשליחות חיים, ולזכותו נזקפים רבבות שעות של לימוד תורה של בני הישיבה, שקיבלו ארוחות טובות מדי בוקר וערב.

    בצלאל קאהן עסק בפתיח מהדורת הבוקר ביהודי הפשוט, וירא השמים הזה, ובעוד כמה יהודים יקרים שנפטרו לאחרונה מהנגיף הזה. הם, לאחר שלא התחסנו. הם חששו.

    "אם נחדד את העניין, הרב סאלם זכרונו לברכה, כמו לא מעט נפטרי הקורונה האחרים לאחרונה, לצערי גם בעיקר מהציבור הספרדי, כאמור לא התחסן. לאחר שמפיצי פייק ניוז חסרי אחריות, הלעיטו אותו בשטויות נגד החיסון לקורונה. הוא בעצם היה קורבן נוסף של מפיצי הבדותות נגד החיסונים" אמר קאהן. "היהודי היקר הזה נשמר מאד. הוא לא דרך בישיבת מיר ברכפלד במשך חודשים רבים, כדי לשמור על בריאותו ולא להידבק מהנגיף, אבל להתחסן הוא לא הלך. למה? שוב אני חוזר ואומר: כי היו אנשים חסרי אחריות שהזריקו לו מנה גדושה של הבלים אודות הסכנות כביכול, בחיסון".

    "יש כמה חכמים להרע, שיודעים טוב יותר מגדולי ישראל מה טוב ומה לא טוב, וממשיכים בהפצת הרעל שלהם, זו לא הפצת רעל נגד החיסון אלא נגד גדולי ישראל. כן כן. כל אדם שעוסק בהפצת השטויות נגד החיסונים, מלבד הסיכון הבריאותי שהוא גורם ליהודים מבוגרים, הוא פועל נגד גדולי ישראל, הוא מערער את אמונת החכמים הבסיסית, הטבעית והתמימה של כל יהודי ויהודי".

    "מישהו מכל מפיצי הפייק ניוז נגד החיסונים לוקח בחשבון את הנזקים באמונת החכמים שהם מפיצים בשטויות שהם כותבים, אומרים ומפרסמים בעניין החיסונים?" אמר בצלאל קאהן, מגיש "מהדורת הבוקר" ומנהל התוכניות והחדשות בקול חי.

    האזינו לדברים המלאים:

     



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      ומה עם אלה שלא מתחסנים בהוראת רבותיהם?
      והאם הכותב בדק באמת מה היה עם הנפטר היקר הזה?

      1. אין גדול דור אחד שאומר שלא להתחסן פשוט אין ודי לחכימא ברמיזה

      2. מי אומר שלא להתחסן?